Födelsedag i Förskott

Igår firade vi somsagt mig, Johannes och Jennys födelsedagar i förskott. Vi hyrde lokalen vid vattnet och grillade och sånt. Solen sken och det var varmt så det var ju perfekt. Sen att grillarna strulade lite var ju en annan femma
!
 
Men det var trevligt och så och såhär såg jag ut.
 
 
Maten blev superbra:
 
 
Idag vaknar jag upp till sol. Verkar som det blir en ledig måndag dock, skönt men inte så najs ändå. Solen lyste iaf över våra fina blommor vi fick av Lotta igår som står i köksfönstret. Åhh vad vårkänsla !!!!!
 
 
Har även kokat te-vatten i våran nya vattenkokare, hur snygg är inte den då?
 
 
Fick även massor av presentkort och andra bra grejer. Tack alla så himla mycket <3
 
 
Nu ska jag äta upp min frulle och försöka göra lite behövligheter. Aka ärenden och städa lite. Johannes slutar tidigt hela veckan förutom fredag och lördag så det ska vi ju ta vara på !
 
Ut och njuuuut på era raster nu om ni kan <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0