Förberedelser

Godmorgon solstrålar !
 
Blir så glad av alla respons jag fick på förra inlägget. Känns bra att veta att det togs rätt och inte helt fel. Ville verkligen inte att någon skulle tror att jag hatar att se andras bilder liksom. Men jag hoppas att the point was taken ;)
 
Godmorgon iallafall! I går så tog jag en promenad sakta men säkert. Bara i typ en kvart en ville ha lite luft. Vill dock inte anstränga mig för vägrar bli mer sjuk. 
 
 
Sedan så gick jag hem och vände för att åka till johannes restaurang. Hängde där ett tag innan Astrid hämtade oss och vi körde hem mat som är till imorgon som vi köpt via resturangen. Sedan satt vi och snackade skit ett tag hos henne innan vi åkte hem.
 
Då lagade vi mat. Kött och potatis med sallad och sås. Efter det tog vi en lång varm och skön duschhhhhhhh Mysigt värre.
 
Sedan blev det lets dance i soffan. Jag typ hatar det programmet för jag vill så gärna vara med själv. HUR SNYGGA ÄR INTE KLÄDERNA???? Åhh vill också ha sånt på mig :( Så vill jag lära mig dansa för det är ju så sexiiiiigt!
 
Soffmode
 
Just nu sitter jag hemma och har fixat mig lite. Johannes hjälper sin kusin att rensa källaren och efter det ska han hämta upp mig så ska vi åka till lokalen och börja fixa. Imorgon ska vi fira våran dag i förskott med grillning och massor av familj. Ska bli jättemysigt !
 
Senare får vi se vad som händer. Ikväll är det ju gladiatorerna <33333
 
Ha en bra och solig lördag nu !
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0