Sjuk

I torsdags efter att jag hade klarat av ett 3 tim långt möte så kom jag hem och trillade ner på golvet innanför dörren. Jag var så himla slut och trött och lite ledsen. Men johannes bäddade ner mig i soffan och så låg jag där hela kvällen och blev serverad mat och grejer. När jag vaknade på Fredagen så vaknade jag med 39 graders feber och en hals som svalde taggtråd.
 
 
Så jag låg i soffan och sov hela dagen tills det knackade på dörren och min bästa svägerska stod där med Cola och Blåbärssoppa. Fyfan sjutton vad bra det satt. Sen när johannes kom hem så kollade vi film och sedan gick han och köpte choklad till mig,( det smälter ju så det gick ner ) och så kollade jag på burlesque medans han drog iväg ut på krogen och sen med sina vänner och spelade biljard.
 
 
I söndags när jag vaknade blev det en dusch, febern var borta så vi drog till mamma och firade nicklas som fyllde år!
 
 
Sedan åkte  vi vidare till johannes moster för att fira henne. Då var febern tillbaka och halsen värkte som aldrig förr. Idag känns det bokstavligen bajs i halsen. Jag är hels säker på att jag har halsfluss. Den här hostar gör att jag gråter varje gång jag får en host på g. Det river sönder hela halsen och jag kan inte svälja. Borde verkligen gå till vårdcentralen och få medicin men dem e ju så jävla kassa där.
 
 
Här har jag mitt lilla kit sålänge innan jag bestämmer mig för om jag ska ta mig till vårdis. Kan ju inte ens gapa. Någon som har tips vad man kan äta? Blir nog varma koppen, men faaan hatar ju att inte känna mig mätt och få tugga. Bajs varför ska man bli sjuk??
 
Idag är det iaf måndag och jag sitter hemma. Det är inte heller vilken dag som hällst utan ANSÖKNINGSDAG. Herregud idag ska jag söka högskolan. My future here I come'!!!!!!
 
Nää nu ska jag tycka synd om mig. Klockan ett gäller det.
 
Dags för hostmedicin.
 
BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0