Spelkväll(HAHA)

Igår hade jag spelkväll hemma hos mig. Jag e ju en sådan människa som gärna fixar och donar och tänkte lite sopntant sådär att spelkväll skulle passa bra. Tydligen tyckte min familj inklusive mormor att det var ett kul skämt. Om sanningen ska fram HATAR jag nämligen att spela spel och har alltid gjort. Jag var aldrig med eller jag ÄR aldrig med när familjen/släkten spelar spel. Jajaja skratta på familjen men så fick det bli hahaha
 
 
Kalasfixarn aka jag hade fixat massa snacks !
 
Vi gjorde även två olika drinkar. Melon och persika.
 
 
Vi spelade och pratade till klockan var strax efter ett då Fridas bil rullade tillbaka till nyken. När jag vaknade imorse hade johannes städat och diskat allt. HUR UNDERBAR?
 
Jag har bara ätit frukost och klätt på mig osv och ska strax ta en promenad i solen med Jenny och sedan ska vi busa med Keegan. Ikväll blir det melodifestivalen finalen i Friends arena. Som sagt vissa väljer avicci andra väljer mello hehe
 
Hare gott pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0