Trööööötttttt

Så känner jag.
 
Dagen startade 06:00 då det var upp för frukost och klä på sig. Sedan mot jobbet för ett pass på 8 1/2 timme. Gick ändå helt okej fort och bra väder har det ju varit. 
Väl hemma så blev det att äta två mackor med groddar samt kvarg med funlightsaft i( åhh bästa <3) och flingor innan det blev ett spinningpass på gymmet. Kände mig faktiskt rätt slutkörd och mjölksyran pumpade något fruktansvärt i benen. Men jag klarade mig igenom timme svettigare än innan kom jag ut på andra sidan.
 
 
Nu har jag ätit middag,dammsugit,och duschat. Det blev bulgur med hönsbuljong samt kyckling med wokade grönsaker. Starkt men gott. Blir samma i matlådan imorgon då det är jobb nummero 2 som väntas. 8.30.13:00 så blir en kort men skön dag. Efter det ska jag nog hem till Astrid och skriva ut lite papper och kanske ta det cool resten av kvällen.
 
 
Mat och juice som påfyllning efter spinningen !
 
Nu ska jag äta mörkchoklad och bara mysa. Blir kanske en kopp te. Vill verkligen inte bli sjuk som alla ungar på jobbet e som snorar och hostar mig i ansiktet. Ska nog ta en zink tablett innan jag somnar också så den får gotta sig lite i mig medans jag sover.
 
 Annars ska jag vänta uppe till klockan 22 då johannes kommer hem från jobbet så att han kan bädda ner mig. Åhh jag älskar när han gör det. Så värt att vara uppe och vänta på <3
 
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0