Är kär i livet

Åhh jag är i ett så bra stadie i livet på något sätt. Är jag den enda som på senaste tiden har börjat se charmen med alla " kapitel " i livet ? Jag mår definitivt mycket bättre nu än för något/några år sedan så absolut tycker jag att det blir bättre med åren, men samtidigt har jag lärt mig att se de fina med alla perioder i livet som jag har haft !
 
Alla kapitel har ju sina egna minnen liksom. Så fint tycker jag.
 
Ville nog bara skriva de haha Känns som jag är där jag vill vara just nu! Hur nice?
 
 
Kastade in en härlig bild på mig och lotta bara för det.
 
Annars då? Jo faaaaaaaansiken vad de blir mycket jobb nu. Har jobbat så otroligt mycket senaste tiden och mest bara dubbelpass där jag pendlar mellan jobben. 12-13 timmars pass har jag avklarat ! Snacka om klirr i kassan i juni, då får man ju även tillbaka på skatten ! Så det blir perfekt inför våran tågluff.
 
Men har tagit ledigt idag och imorgon för någon måtta får de väll vara. Har känt mig så stressad och allmänt förvirrad och trött så idag fick jag sova ut och går runt i mjukisar hela dagen. Klockan är halv två och jag har inte ens ätit lunch än.
 
I helgen drack jag en organisk energidryck för att hålla mig vaken. Supergod faktiskt.
 
 
 
Har även klämt in utomhusträningar och bodypumps på sista tiden: Snacka om att ta situps till högre höjder "
 
 
Men ja igår då så när jag slutade jobbet vid 20.00 så gick jag till gymmet och körde en timme på crosstrainern och efter det blev de dusch och bastu vilket var HELT SJUKT SKÖNT. Gick från gymmet som en ny människa efter min lilla spa stund. Man blir ju så mosig efter bastu så jag somnade gott efter kvällsmat sedan.
 
 
Då fick ni lite troschock också men vad gör väll de? ;)
 
Nu ska jag strax äta lunch. Johannes har som vanligt lagt in massor av mat i kylskåpet som är färdigt så jag tror det blir kycklingwok idag till lurre. Ikväll ska jag till lotta och äta plockmat och ha sleepover för det förtjänar vi .
 
Puss och kraaaam
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0