Regning mysdag

Hej !
 
Nu är jag äntligen ledig efter attt ha jobbar en vecka med dessutom en del dubbelpass där jag flängt mellan mina olika jobb samma dag. Har jobbat 8-21 några dagar nu så idag var det skönt att vara ledig.
 
För någon dags sedan när jag slutade jobb så gick jag in på annexet för det var New kids on the block som spelade där då. Såå himla skönt avslut på en kväll att få kolla in konsert. Behöver jag säga att jag älskar mitt jobb??
 
 
Inatt har jag sovit i 12 timmar så jag antar att det behövdes. Sedan gick jag upp och kände mig sådär seg ni vet som man gör när man sovit djupt och länge. Så jag bestämmde mig för att ta en proteinshake för att få lite energi och sedan ta mig ut på en promenad för att vakna till liv. Och det hjälpte vill jag lova! I vanligafall är jag inget fän av att promenera innan jag har ätit för är så svag då coh har ju ingen energi. Men idag vaknade jag till liv av det och regnet. När jag kom hem sedan var jag dock vrålhungrig så då blev det frulllllleeee
 
 
Sedan dess har jag satt upp våra nya tavlor och så gick elen här hemma så astrid kom hit och kollade vad de kunde vara, men vi hämtade richard som jobbar här nere på bilglas och han sa att det va en propp som gått så jag gick till hemköp och köpte nya och bytte helt själv. Händig ellerhur?
 
Så nu funkar allt som det ska och jag har precis ätit lunch. Ska strax hänga tvätt som precis blev klar och sedan vid 17.00 är det dags för bodypump. Gaaaaah love it
 
Idag är heller ingen vanlig dag för det är 8 maj och min lillasyster Paulinas 19 års-dag :*
 
 
Imorgon börjar jag 9.30 och på kvällen kommer Frida hit på middag.
 
Hare gottt pusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0