Sommmmmaaar

Det känns som att sommaren 2014 är här !
 
Jag har haft helt fantastiska dagar. Även fast det blir en hel del jobb så hinner jag med så mycket mer också. Jag får så mycket ork och peppning av vädret till allt.
 
 
I tisdags så tränade jag först,sedan så klädde jag på mig och åkte till södertälje där jag mötte upp mamma så gick vi och köpte glass. Så himla kul och skönt att få lite egentid med mamma. Världens bästa mamma dessutom, slå de ni !
 
 
Sedan chillade vi lite hemma hos familjen( dock vara det bara vi hemma) men de blev gos med katten och slappning på balkongen.
 
Sedan åkte jag ner på stan och mötte upp bella och lotta så åkte vi till nykvarn där vi äntligen fick träffa Åsa igen. Min älskade guldklimp vad jag saknat dig så mycket !! Vi köpte iaf med oss mat från Rhodos så åt vi hemma på lottas altan.
 
 
Sedan bestämde vi oss för en promenad till Ica för att handla lite godis och efter det blev det en promenad genom mitt och lottas gamla kvarter. Snacka om att mycket minnen dök upp, blev nästan lite känslig haha. Men det var skönt med en liten skogspromenad iaf.
 
 
När vi kom hem blev det mera mys på altan. Spelade spel och bara prata massor av gojja hela kvällen.
 
 
Sedan när klockan började närma sig 23 så förflyttade vi oss ner i bastun. Vi fortsatte allt babblande i bastun med kall cola i vinglas. Underbart.
 
 
Dagen efter så vaknade vi upp och gjorde jordgubbstårta som vi sedan åt efter en frukostmacka uppe på solaltanen. Vi drack och åt och solade och hade det allmänt bra helt enkelt. Sedan gjorde vi hamburgare till lunch.
 
 
Efter det åkte jag mot stockholm igen då det var dags för eftermiddags jobb. Var inte alls sugen på det när de var så fint väder, men men pengar behövs ju så det var ju bara att kämpa på.
 
Igår efter jobbet så åkte jag och Johannes till en park. Jag åt en sub och så hängde vi med William. Sedan kom även Tobias och vi chillade i parken och spelade lite fotboll. När magen kurrade köpte vi pizza att äta i gräset. Så härligt att hänga med grabbarna.
 
 
 
Idag på jobbet har jag hållit på att smälta bort. Satte på mig helt fel kläder imorse och ja, jag har ju jobbat ute HELA DAGEN. Hej t-shirt brännan från hell liksom. Lite solsting på det också. Bättre blev det på eftermiddagen när jag fyllde massor av baljor med vatten och så hade vi vattenlek i skuggan, det va göttare haha
 
JAJA nu har jag ätit thaimat från kiosken och bara tagit det lite lungt ett tag. Sitter och hinkar vatten efter dagen då jag tror det behövs. 
 
Om ett tag ska jag ut och springa men tänkte vänta tills den värsta solen börjar försvinna och temperaturen kanske har sjunkit en aning. Det ska bli skönt att få springa av sig och utomhusträna lite.
 
Imorgon är det lördag och så ska det va bra väder. Jag ska dock jobba 13.30-17.00 så jag missar väll den .....
 
 
Hoppas alla har en underbar Fredag. pusssssss
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3 <3

2014-05-26 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0