Tågluff -Europa

I sommar, rättaresagt i slutet av Juli så går mitt och Lottas tåg ut i Europa för att vi sedan ska stanna på en del ställen som vi vill se. Vi har skapat oss en rutt med det absolut prio-ett ställena och det ser ut som att dessa länder/städer ska hinnas med: Amsterdam,prag/tjeckien, Kroatien, Rom/italien, Tyskland osv
 
Det ska verkligen bli så himla kul att göra detta och vi är så taggade ! Skolan börjar ju antagligen i höst  så det blir perfekt att hinna göra detta innan verkligheten startar och vi ska fixa oss en stabil framtid. Är grymt taggad på skola också men först ut tågluff !
 
Föt att peppa oss har jag börjat kolla lite inspo och här i min blogg får även ni ta del av den :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om inte ni ska ut och se Europa via tågluff i sommar så kanske det gav lite sommar-inspo bara? Jag längtar något helt sjukt till sommaren samtidgit som jag försöker njuta förfullt av nuet. Det är maj, jag har bra jobb,solen skiner, fantastisk vardag och bra vänner. Vad mer kan man begära?
 
Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0