på gott och ont

Bra saker just nuuuu:

Sista säsongen av lost börjar om fem minuter!

Imorgon är sista dagen innan lovet.

Imorgon slutar vi tolv.

Imorgon får vi påskbuffé i skolan.

Inte länge kvar till idreeee!

Jag har ätit massa tårta :D

Att jag ska vara borta två veckor den här månaden vilket betyder att jag kommer ha pengar kvar till dom andra veckorna.

Jag har köpt två nya linnen idag.

Jag har redan träningsverk efter gymmet idag, och de betyder ju att de måste ha tagit nåt iaf.

Dåliga saker just nuuuu:

Jag måste börja packa till fjällen och idre..

Malin är en svikare.

Vi har redovisning imorgon i svenskan om pandoras ask..?`

Jag är torr i ansiktet.

Jag har INGA kläder att ta på mig om mornarna.

Jag är sötsugen.



/frida'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0