söndag äntligen

Vad jag har längtat till den här söndagen. Dagen jag är ledig ♥

Veckan som har gått har varit lång och tuff med jobb både natt och dag samt 9 övertidstimmar igår lördag....










hahaha sista bilden ♥♥ har liksom mest fotat mig påväg till och från jobbet. Man kan verkligen se hur sliten jag är och sista bilden tog jag ett fyrsäte på nattbussen hem och la mig ner och de var så jävla värt !!!

I lördags när jag jobbade skjutsade johannes mig både dit och hem. Så himla snällt då jag annars hade behövt åka hemifrån kvart över 4 på morgonen eftersom de var lördag och bussarna då har fuckade tider.

Annars var vi en snabbis på ikea efter jobbet och köpte massor av nödvändiga prylar. Och åt såklart. ...



Sen på natten igår så sprang min familj Midnattsloppet. Förstår ni yur trött jag var då som knappt sovit något denna äckliga vecka ??? Jag trodde jag skulle gå men sprang ändå. Jag sprang milen på en timme trots att jag inte hade någon som hällst ork. Vet ni hur stolt jag ör över mig själv ??? sen att jag spydde två gånger längs vägen och var tvungen att riva av mig lösögonfransarna för att dom gjorde mina ögon ännu tyngre än vad dom redan var de e ju en annan femma. I did it !!!!! och jag bjöd på show och fick galet med applåder !! Verkligen ett roligt lopp att springa då alla människor var med längs hela milen och hejjade på ! pluss att det var dj:s och dansare längs hela loppet. Kul !







Hinkade sportdryck i mål och vinglade fram till en kille i publiken helt svettig och yr och slut med smink överallt ocj frågade om jag kunde få lite chips av honom. Hahha alltså jag e en lirare ibland. .. och så hade jag tydligen lagt upp en svettig bild på mig själv (efter att en man hjälpte mig att dra ner min klänning så att jag kunde andas) på instagram. Alltså jag minns inte det, känns typ som att jag var full. Snacka om slut ! tog bort den idag dock haha !

Idag sov jag till 12 då johannes väckte mig och sa hejdå eftersom han åkte till Tjeckien tills fredag och sedan somnade jag om och vaknade vid ett. Har bara handlat, , tvättat kläder och gjott matlåda till i morgon samt legat i soffan och ätit choklad framför film. Nu sitter jag och äter soppa till middag. Ska sova 7/ halv 8 idag för det förtjänar jag.






Gjorde kycklingspett, stekte aubergine och wokade grönsaker samt gjorde kidneykräm på bönor, creme fraiche, färskchili och ingefära och så kryddor och citron.

Nu ska jag äta upp soppan och strax hoppa i säng.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0