9 april

I måndags var jag ledig. Jag gick och tränade löpning och mage och sen dess har jag inte kunnat skratta på resten av veckan hehe. Men skönt det !
 
 
Sedan bar det hem för lunch. Min babe hade grillat kött åt mig som jag bara behövde stoppa i ugn en stund. Så himla najs !
 
 
Jag ringlade lite honung i creme freishen. Tycker ni om honung? Passar så bra till kött enligt min mening.
 
Efter det vettetusan vad jag gjorde men detta blev det till middagen iaf om vi är inne på att visa min mat. Tycker det är så kul att visa matbilder för då kanske ni kan få tips?!
 
 
Kyckling med stekt ägg,vitlökssås samt qinoasallad. Ni ska veta att jag typ alltid dör matdöden här hemma. Värt!
 
Men igår efter jobbet så åt vi middag coh efter det så åkte jag och johannes hem till svärföräldrarna. Dem är i Thailand så vi åkte dit och tog ett varmt bad tillsammans och sedan myste vi med bara handduken i biorummet framför massor av bra på tv. Ostbågarna var i högstahugg !!!
 
Idag är jag ledig och sitter och äter proteinmintgröt och dricker te samt citronvatten. Ska sedan bege mig ut på en Pw i regnet.
 
 
 
 
Ikväll blir det Bodypump på gymmet så en svettigdag väntar mig vilket är bra. Imorgon börjar jag jobbet bajs tidigt men det är bara att ta sig upp. 
 
 
Nu ska jag äta upp min frulle. Har inte sovit såhär länge på vet ej hur länge. Fattar inte hur det kunde ske. Antar att johannes har snackat med mig hela natten i sömnen så då rubbas ju sömnen. I vanligafall brukar det ju va lunch strax. Opppssss
 
 
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0