Dagar som går

Har missat att skriva om några dagar. Men struntar i det och lägger upp lite bilder från de dagar som gått istället.
 
 
Det va några bilder från helgen!
 
I söndags var vi på bio också. Nu sitter jag dock hemma från jobbet.Så himla underbart att sluta klockan 15. Skulle dock verkligen behöva komma ihåg att smörja in mig med solkräm i ansiktet. Efter två dagar i solen ( är ju ute hela dagarna liksom) så är jag bränd. Dags att skydda sig mot solens starka strålar som det är nu på våren.
 
Har iaf ätit mellis precis. Riskakor med jordnötssmör,ett äpple och ett glas juice och såklart massor av vatten. Om en stund ska jag börja göra mat, tror dessutom Johannes kommer hem snart så då kanske vi hinner äta tillsammans innan mitt pass på gymmet börjar 17.30. Det är dags för ett shape-pass och det ska bli kul!
 
Igår körde jag spinning och eftersom det blev så svettigt i salen var vi tvugna att öppna dörren, bara det att det självklart var match AIK- Hamarby och jag tränar ju på sats i globen så det blev ju kaos med alla fyllesar. Tur att vi hade två vakter som skyddade vårat pass...!
 
skämt o sido. Dags att byta om och laga mat. Hare 
 
pussss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0