Solen

Herregud vad glad man blir så fort solen tittar fram, jag känner mig typ helad och ostoppbar haha
 
Igår lättade inte vädret fören på kvällen så istället för en promenad så blev det ett fett ben och rump pass på gymmet med Johannes. Sedan blev det detta till middag och mys i soffan.
 
 
Idag har jag ätit frulle, fixat viktiga grejer, tvättat kläder och varit ute i solen på en Pw. Så himla underbart verkligen och varmt, dog varm döden och kände hur solen brände i ansiktet, snart är det sommar 1 Gick förbi så många badplatser och uteserveringar så nu är det snart dags !
 
 
Nu sitter jag efter en dusch med denna lunchen. Kycklinggryta med knäcke. Mums fillibabba. 
 
 
Sedan blir det att fixa i ordning mig, hänga tvätt och göra smoothie och mellanmål innan ett möte klockan 17.
 
 
Hoppas alla har en härlig onsdag pusssss
 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, vilken snygg blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet.

Se vad Modekampanj är: https://www.youtube.com/watch?v=nBwx12jk-wg
Se hur man blir medlem: https://www.youtube.com/watch?v=q-VevF_E_iM

Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från Mikael

2014-04-02 @ 21:50:25
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0