Bra helg !

I fredags så hängde jag med Malin hemma hos mig. Vi lagade mat,åt godis och kollade på film. I lördags gick jag upp ganska tidigt för att sedan ta mig till min gamla gymnasieskola och stå där på deras öppethus. Det har ju bytt namn till Grillskagymnasiet.
 
 
De va roligt att få presentera mitt gamla kingdom höhö, nä men det var kul och det var två supertrevliga tjejer att stå där med så det va bra ! Sussie shampoonerade även mitt hår och så fick jag det fönplattat. Jätteskönt.
 
Sedan var jag med Malin till läkaren och sedan sprang vi ärenden och efter det bar det av hem för att fixa mig. På med klänning och smink ( amen hur skönt var det inte att kunna ha bara strumpbyxor igår utan att ens frysa en gnutta??? Dö skönt !). Sedan gick jag hem till Astrid och micke ( johannes föräldrar) där även jenny och johannes kusin med familj var. Älskar att kunna umgås så bra med dem även fast johannes inte är med. Vi åt iaf reclett som betyder att man har massa olika mat som man tillagar på en liten "grill/stekpanna" på bordet så får man ta det man vill ha tillagat. MUMS.
 
Iaf sen så gick jag hem och mötte upp Malin för att sedan ta oss till Vårberg där det var födelsedagsfirande för Stephanie som fyller 21. Det blev lite tårta och massa snack innan vi drog oss in till stan för att slå klackarna i taket på Victoria. Där mötte vi upp blandannat camilas pojkvän. Bättre ställe har jag ju absolut varit på !! Hahha usch var verkligen bara 18 åringar där och vi kändes oss så fel placerade haha. Men jag och Malin tog säkert timmar på oss att gå hem då vi stannade och deeptalkade hela tiden. Yeah thats cool
 
 
 
Idag har min älskade familj varit här. Mamma och mormor och hela rubbet. Vi har ätit glass och pratat mest. Har saknat dem så mycket och skulle göra allt för att få dem att flytta till stockholm, eller åtminstone närmare. Men snart har jag förhoppningsvis körkort så då kan jag ta bilen !!!
 
Annars har jag och Johannes varit och ätit på mamas and tapas ikväll. Mitt favorit ställe alla gånger. De var mysigt och gott och sedan har vi mest bara myst hela kvällen. Han ligger dock och sover nu. Vissa i denna familj jobbar ju imorgon....
 
Nä hörrni. Imorgon startar en ny vecka. Ny tag gäller jobb och träning och planering. Idag har vi börjat spåna på om det blir en thailandstrip i april, två veckor. Vore inte fel !
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0