Gör allt jag kan

Ännu en dag i mitt arbetslösa liv. Fan också jag gör allt jag kan, jag har sökt över 20 jobb om dagen i flera veckorstid nu. Hatar dem där jädra mailen där det stor " tack för ansökan men inte denna gången" NEH MEN VILKEN JÄVLA GÅNG DÅ?
 
Åhh blir så himla ledsen. Jag försöker verkligen vara stark, jag tar till alla knep, jag skriver tillbaka, jag ringer och jag kollar med vänner och bekanat. MEN ÄR JAG VERKLIGEN SÅ ILLA ELLER?
 
Nu senast har jag gjort om mitt Cv alla knep att ta till är i gasen i botten nu om man säger så. Hur gör alla andra? Alla har ju ett jobb men jag lyckas aldrig? Osar det något skit ovan mig eller?
 
 
 
Jag försöker se allt från den ljusa sidan, men det börjar bli jobbigt. Jag vet att jag är en bra och arbetsglad tjej så vad gör jag för fel?
någon som vet?
 
Ja nä usch detta var ju inte ett så positivt och glatt inlägg men så får det väll bli ibland. Önskar jag kunde lyssna på den bra sidan hos mig som säger fortsätt kämpa, men jag har svårt att tro att alla gör det jag gör? Har ni också suttit i veckor och sökt jobb på alla möjliga sätt? Isåntfall så lider jag med er för det är inte lätt !
 
Nu ska jag strax svepa en smooothie att ladda inför ett pass på gymmet med. Det blir BOX och det ska bli så najs då jag behöver slå ut lite besvikelser och argheter ur kroppen.
 
 
Hoppas att mitt åpolisregister hinner komma snart så jag kanske kan få hinna jobba någon dag på dagis innan februari är slut. Annars blir det inte lön fören i slutet av April! KRIS
 
PUSS OCH KRAM, försök se positivt på allt även fast det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0