Körkortsplugg

Jag vaknade vid halv 11 idag och då blev det frulle direkt !!! Har typ aldrig varit så hungrig.. Gjorde iaf naturell yoghurt med vaniljprotein i och på det egen plockad musli från risenta och färsk annanas. MUMMA
 
Annars har jag pluggat körkortsteori exakt hela förmiddagen. Kul när det iaf fastnar i huvudet haha ! Nu sitter jag dock med lunch framför mig och passar på att blogga lite. Äter wokade grönsaker och avokado med keso. Har lagt fram kyckling så ikväll blir det nog kyckling och matvete. Tycker det är så tråkigt att laga mat till sig själv men så blir det när johannes jobbar från 9-22 om dagarna.
 
Till detta avnjuter jag iaf citronvatten, finns det något bättre än citron?
 
 
När jag har ätit upp blir det mera plugg och vid halv fem väntar ett sats energypass på gymmet. Kommer antagligen vara helt slutkörd efteråt vilket blir najjjjjjjjs :) Annars ska jag väll dammsuga lite och kanske baka lite mer ikväll. Funderar på att baka bröd. Vore väll bra?
 
Jaja back to maten och plugget.
 
PUSS <3
 
// Veronika
 


Kommentarer
Postat av: Briljant

Nybakat bröd är najs! :D

2014-02-04 @ 14:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0