Kvällsinlägg

Idag har jag storhandlat med Astrid samt hängt med henne på Johannes jobb. Hatar när han mår dåligt, det får mig att må dåligt. Min johannes som är så himla bra ska aldrig behöva må dåligt punkt slut. Men jobbet är som det är så vi får se hur det blir...
 
Sen har jag lagat middag. Färskpasta med senapskyckling. Ikväll är det final i paradise och jag är så taggad samtidigt som det blir bajstråkigt att det är över. Vad ska jag nu kolla på??
 
 
Nu har jag precis gått en sväng med dammsugaren. Känns som att det blir skitit direkt under vinter då man drar in allt grus iochmed snön. Men det går ju fort så det gör inget, och fint blir det ! Sedan har jag hängt tvätt och satt igång en diskmaskin.
 
Här får ni en dålig smygbild in i vardagsrummet till vänster och sovrummet till höger. Tänkte lägga upp bättre bilder på hela våran lägenhet sen om det skulle vara intressant?
 
 
 
Ska bara ta det lungt ikväll. Ska äta mina egenbakade semlor också. MUMS !
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0