The story

Vet inte vad för skit jag fått som sitter och gnor fast hårt som sten i min hals. Ont gör det iaf och jag gör allt för att bli frisk.
Egentligen vet jag inte vad jag gick in för att skriva men kände bara för att göra det. Kan inte sova längre, antar att jag är ganska utvilad efter 3 månader med helt egna tider. Skönt ska man ju säga så ska absolut inte klaga, men blir så svårt att gå upp på dagarna när man är uppe så sent !
 
Ikväll när jag känner att det är dags att sova ska jag ställa klockan på 9 iaf så att jag kommer upp och förhoppningsvis e tröttare nästa kväll.
 
 
Känner att jag saknar värmen, samtidigt som jag är så sjukt glad att snön har kommit. Men jag mådde så bra där borta, ingen ångestattack på hela tiden och mådde allmänt bra, förstå vad lite sol kan göra. Jag mår faktiskt bra nu också, men jag känner att jag varit stark ett tag nu så tror det kommer ett litet bakslag snart. Annars rullar livet på. Är så jäkla kär i min man. MIN MAN. han kan han.
 
Idag har jag varit på en kort men frisk promenad, samt städat lite hemma och sökt massa jobb. Gjorde även middag medan babe var på gymmet. Köttfärsbiffar mm recept kommer här för den som önskar :
 
Köttfärsbiffar: 
Blanda köttfärs med grädde,senap(ganska mycket)ha i lite lagrad ost eller fetaost samt det kryddor du vill krydda med. ( Jag valde bara peppar och salt) sedan stekte jag dem i kokosolja.
 
Till detta så hackade jag morötter i stänger samt fänkålsstänger. Kasta i dem i en stekpanna(fast ser ut som en kastrullnästan ni vet? typ nästan en wokpanna haha ) och hällde på olivolja,honung och örter. 
 
Serverade sedan med en lök och tomatsallad och en kall vitlöksås gjord på cremefreish och kvarg. MUMS
 
Nää hörrni nu ska jag ta och stänga av och borsta tänderna, gurgla saltvatten8 för halsen) och sedan krypa ner bredvid Johannes <3
 
Puss och godnatt !
 
//Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0