27 Mars 2014

I går jobbade jag till halv 5 och efter det åkte jag hem och kastade i mig en risifrutti och bytte om. Vi åkte sedan med Astrid och Jenny till mamas and tapas och åt middag. Mysigt var det ! och idag åker dem till Thailand, lite avis därva,,,,
 
Jag väckte iaf Johannes med frukost på sängen i morse och sång. Var inte alls uppskattat då han blåste ut ljuset och och drog täcket över huvudet. Kul kille....
 
Anyway så är ju han på jobbet nu min älskade födelsedagskille och jag har varit på gymmet för första gången på två veckor. Kände mig tillräckligt frisk och pigg för att få kämpa lite. Blev svettig som en gris men ack så söknt det var !
 
Det blev ben och rumpa. Mitt favvopass typ 
 
 
Här kommer lite pics på min mat i veckan.
 
 
Blev Pannkakor med kvarg,mango och nötter på våffeldagen istället då jag inte är ägare av ett våffeljärn :(
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och ducha av mig allt äckel svett och sedan blir det lunch och fixa mig. Vi får se om det kanske blir någon bio eller bowling eller något ikväll för att fira min babe
 
Hare gott pussss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0