Everything is alright

Hej hej !
 
I fredags så vart det träning på dagen och sedan middag på tullgrillen då även lilla keegan var med. Så himla mysigt. Efter det kom jag hem snabbt för att se lite av lets dance innan jag drog till Helltröms för att hänga i baren med Malin och Lina. Jag skippade dock själva dricka grejen. Sedan gick vi till vampirebar ellernått där jag bara var en snabbis innan johannes hämtade mig.
 
Efter fredagens träning:
 
 
I lördags blev det också träning. Armar och rygg stod på schemat så det var bara att kötta. Min rygg behöver verkligen det. Det är ju så viktigt för hållningen osv !
 
Sedan vart det chill hela dagen och mello på kvällen med ostbågar.
 
Igår söndag så kollade vi mest på greys hela dagen, gjorde taco lunch och tvättade bilen. Åt kött och rödbetor till middag. Någon mer än jag som äter smör till mina rödbetor?
 
 
 
Kanske dålig bild men får duga. Sedan på kvällen tog vi oss i kragen och gick på bio på heron. Mysigt en söndag sådär.
 
 
 
Men hörrni nu är det måndag IGEN och en ny vecka. Även en ny månad sedan jag skrev sist också. Mars, hejja hejja våren !
 
Vaknade vid halv tio. Och har ätit frukost nu. Detta blev det :
 
 
*Fibergröt med russin och annanas samt med vetekli på
*Rostad lingongrova med smör,ost och paprika
*Kokt ägg
*Citronvatten
*Apelsinjuice från brämhults
*Omega 3
 
Nu ska jag tagga kondition och ben/rumpa på gymmet. Blir löpning för att svettas och sedan en himla massor av squats och liknande samt att lår och vader ska få jobba. när johannes kommer hem från jobbet ( han slutar tidigt idag <33333) så ska vi köra mage. Den ska slaktas hehe
 
Nu ska jag byta om. Imorgon väntas jobb mellan 8-16.30. Hare gött så kanske vi hörs ikväll
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0