Helgen som kom och gick

Är det inte alltid måndag? Tycker verkligen att det känns som det ! I lördags så gick jag och Jenny hem och åt Lunch hos Astrid och busade med Keegan. Efter det åkte vi till friends arena för att jobba lite och sedan åkte vi vidare mot t-centralen för middag på Olearys och därefter tillbaka till Friends för att kolla på Melodifestivalen finalen.
 
 
Igår söndag så tränade jag och Johannes på morgonen. Blev bröst och armar och det känns idag... Annars så blev det en promenad och lite små handling och sedan bara massor av mys i soffan hela kvällen.
 
 
 
Detta var även våran lunch: Entrecote med "potatischips", sparris,sallad och bea. Mat döden <3
 
 
Idag har det varit jobb 9.30-15.00 ocg efter det har jag hängt hos tandläkaren. Visar sig att jag inte ska ta bort visdomstanden utan att den kommer växa ut som den ska. AHHHHH allt dyrt i onödan. Lite så känns det! Aja
 
Workmode
 
Nu sitter jag och äter middag. Rotade fram en gamal matlåda ur frysen som det var bulgur och köttfärs i, tillsatte lite keso och tomater. GOD TO GO ! 
 
Vid halv 8 ikväll blir det ett Bodypump pass på gymmet. Ett otroligt påfrestande pass faktiskt så jag hoppas jag har energin till det idag.
 
Imorgon är det jobb 7.30-16.00. Heja heja mars månad!
 
puss och kram <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0