VILA

Skulle gentligen jobba långdag idag men jag har inte sovit en blund inatt. Jag har hostat sönder mina lungor något helt sjukt. Har haft så himla ont hela vägen från öronen och ner djupt i lugorna. Jag fick ringa och sjuka mig och sedan gick jag ut och sov på soffan resten av natten. Ville inte störa johannes nattsömn. Han sa dock att det var onödigt men kändes snällast så.
 
Gick direkt till vårdcentralen och fick en tid av en läkare. Har haft halsfluss men den är påväg bort då det inte finns några streptokocker kvar och eftersom jag ätit så mycket antibiotika i mina dagar så skippade vi det. Blir ipren och alvedon för smärtan och sedan fortsätta med strepsils. Den är ju iaf på g bort så det känns ju bra även fast det brummar i lungorna nu.
 
 
Annars har jag bara chillat idag. Kom precis hem från affären med Johannes ( på hans break) Astrid och Jenny. Vi ska ha 21-Fest på söndag för släkten i en lokal så vi har handlat till det. Vi ska grilla och sånt, vore mysigt om det blev bra väder men det kanske man kan glömma? Anyway för er som inte vet så fyller Johannes och hans tvillingsyter Jenny år 4 dagar innan mig så därför slår vi ihop det iår. Johannes släkt och familj åker till Thailand på deras födelsedag så då får jag fira Johannes ensam.
 
Iaf så passade vi på att veckohandla hem. Vi handlar alltid på tisdag då allt e så färskt då + lite folk. Skönt att ha allting hemma igen. Vill dock ha större kyl och frys, har ni sätt en mer fullprooppad kyl?
 
 
 
Igår sökte jag även högskolan. Tänker inte nämna vad fören jag vet om jag ens kommer in. Men åhh vad jag längtar !!!! Nästan så jag vill skriva GE MIG HÖST NU . Men lite sommar vore ju najs först, samt vår. Åhh du underbara vår.
 
Igår gjorde jag dessa godingar till middag för den som kände för att veta det.
 
 
Egengjord hallonsylt dessutom. Det ni !
 
Kolla detta då. Har ni skådat något sötare?
 
 
MINI Johannes <3
 
Nä nu snackar jag bara massa gojja. Ska se till att bli frisk nu istället med vatten, mandariner,mat ,blåbärsoppa,kakor,iskall sprite, te och halstabletter osv. You get it.!
 
Hare sålänge puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0