man borde vara bög (y) hahahahaha

Idag sa facebook att jag bara hade 7 procents lycka o de stämde! Först kommer jag till skolan vid tjugo i nio som vanligt. Då är vi några få stycken som är där i min klass, men ingen lärare. Då ser vi att de står på en tavla i skolan att vi inte har någon första lektion. Våran första lektion är jättelång, vilket betyder att jag hade kunnat börja klockan halv ett idag. Men icke sa nicke, vi va där tjugo i nio! wiho. Sen fick vi jobba hemma på engelskan så jag hade en lektion idag. Jaja klag klag :)

Idag hade jag bestämt mig för att jag skulle ut och springa, har ajg gjort de? Nä. haha. Men träningarna börjar iaf på söndag igen, men jag känner ändå att jag måste hålla i gång mer själv nu på vintern eftersom vi itne har matcher och lika många träningar då. Annars kommer min kondition bara krasch boom bang!

Kvällen har iaf spenderats bänkad hemma hos veronika framför idol. Det är såå svårt och välja vem man vill ska vara kvar. Alla är så braa! Tur att jag inte ska bestämma de då :)

Antingen går jag och lägger mig nu eller så stannar ajg uppe till idol, de e ju faktistk bara tjugo minuter kvar nu. Får se om jag håller mej vaken ;)


Veronika, sara, sabina, malin o lill-per :)

Jag e fett peppe på att ta bilder o lägga in på bloggen så den blir roligare :D De e säkert bara för att jag inte har nån kamera nu! haha

Goodnight people, <3 /FRIDA' :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0