Hela världen sjunger med mig

Tjohooo :)

Idag gick vi till elva eftersom de var mösspåtagning för treorna. Åhh va skönt för dem men va sorgligt att skiljas från klassen ! Jaja tur för oss iaf att vi fick sluta så tidigt !   Nu är jag iaf hemma och ska strax käka lite lunch. Där efter bär de av hem till lotta. Jag michaela och lotta ska beställa hem mat från rohdos och äta tillsammans. Efter de åker jag och lotta tillbaka till södertälje för att titta på brasan vid maren tillsmammans med massor av andra folk ! Sedan sover lotta hos mig och de lockar ded att bada skumbad och dricka cider ikväll :D Mys valborg med andra ord ! I morgon vid två ska jag nämligen dra mig iväg hem till alex på lite grillparty. Vi ska grilla massor av gott och äta med pommes till, vi kommer få as mysigt <3

Nej nu ska jag äta lunch och sedan bege mig.



Massor med valborgspussar <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0