Ett leende kostar mindre än elktriskt ljus, och ändå lyser de upp mer i ett hem

Idag snackar vi flitiga veran här ! Först tvättstugan och lunch och sedan solning på balkongen för att bättra brännan, sedan dammsuga rummet och övervåningen, efter de vart de middag och sen har jag vart ute och sprungit och duschat. phuuu heja mig !


Nu har jag packat väskan och ska röra mig till lottas jobb när hon slutar. Ikväll blir de sleepover och i morgon kanske de blir ut med båten. Vi får se helt enkelt !

Dagens klädsel:




Ha en sköön söndag.

Puss <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0