Vilja är inget annat än en magisk, stark förmåga att tänka.

Så var kvällen hääär och jag sitter i sängen i ett härligt nattlinne och känner mig lite sådär halvtrött.

De blev en stund på billybootcamps video men de vart för varmt att träna innomhus så jag tog mig ut på en Pw också. Efter de gjorde jag i ordning en suppper smörgås med tonfisk,potatisallad,körsbärstomater och citron vatten till de. De var en helt perfekt middag i denna värmen och jag mummsade i mig på balkongen.



Sen kom malin coh frida hit. Tog en bit på malins toppar och sen snacka vi mest skit i sängen. Göttish

Idag blir jag ledig en vecka dessutom,alltid fint !Nu ska jag nog faktiskt kolla på massor av filmer hela kvällen. Till de ska jag göra en smothiee senare.

Puss och Godnatt <3

// Veronika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0