Sista november

Idag har jag vart på salongen och vid 3 kom malin förbi så jag kunde slinga och sedan lägga i en bottenfärg i hennes hår. Riktigt svårt att få håret ljust när de var så mörkt, men nu har hon riktigt fina slingor !

Vi kom hem strax efter halv 8 och då käkade vi middag och nu ligger vi uppe på mitt rum och bloggar. Snacka om nördiga...., anyway de blir en sleepover såhär på lillördagen. Vardagslyx kallas de ;)

Dagens klädsel:



Nu ska vi snart mysa ner oss i sängen med kvällsmat,te,prat och greys. Imorgon ska vi på mässa !

Puss och kram <3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0