love life

Jag hatar kläder. Utan kläder hade livet lekt och inte varit så krångligt. Jag har inga kläder till mösspåtagningen i skolan imorgon, jag har inga kläder till mösspåtagningen på kvällen imorgon, jag har inga kläder till min kusins bröllop på lördag, jag har inga kläder till studentskivan på söndag, jag har inga kläder till min student. Nämnde jag att jag hatar kläder? :):):):) Utan kläder hade inte mitt rum varit stökigt heller!! Och då hade jag inte behövt städa det och då hade jag kunnat bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och då hade jag inte behövt gå och lägga mig så sent och då hade jag inte behövt vara trött imorgon och då hade jag orkat fixa mig imorgon och då hade jag inte behövt vara fulast på mösspåtagningen och då hade jag inte ...... ni fattar. Kläder suger.

Vilka problem jag har alltså, stackars mig! Kanske inte ska ligga här och blogga utan städa mitt rum och bestämma kläder (eller kolla one tree hill kanske...). Försöker nog säga att jag ska ta tag i mitt liv! Hejdå! /frida

Såhär känner jag just nu




Kommentarer
Postat av: Mamma P

Konstigt att hela golvet är fullt av kläder när du inga har :)

2012-04-27 @ 06:52:47
Postat av: Malin

hahaha bilderna talar för sig själva!

2012-04-29 @ 11:07:51
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0