Shopping och bio

Idag har det varit en heldag i stockholm. Vi har shoppat, ätit middag och gått på bio. En perfekt lillördag när det är lov och grejer !

Fick med mig ett par nya jeans och lite smink och sånt hem vilket var bra !

Min middag bestod av en himelsk oxfilé-pasta. mummmaaa




NJUTAR´N




När jag kom hem nyss så låg lillen och sov som om hon bad till någon slags gud höhö. Mitt fina lilla hjärta <3




Nu har jag hoppat i nattlinnet och ligger i sängen med biogodiset vid min sida. Till detta blir det OC och sedan kuddby.

Puss och kram <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: Bella barr

Hahahha oh no såg vi så dräggiga ut?! I like

2012-03-01 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0