Run away

Upp strax innan 6 för att fixa mig inför jobb. Slutade halv 3 och åkte då hem och möttes av våra fosterbarn ! Vi ska nämligen få två fosterbröder!!! Kuuuul :)
 
Sen blev det middag och nu ikväll har jag varit och köttat löpbandet i en timme. Dog i min egen svett men de va najs ..... Har lidit av en sådan sjuk träningsvärk idag så var skönt att röra lite på sig. Kan inte ens gå annars liksom haha
 
Nu sitter jag nyduschad i sängen med kvällsmat och ska strax sova. Måste bara varva ner lite först.
 
Dagens kvällsmat:
 
 
 
Upp samma tid imorgon och resten av veckan. Tjiiihooo
 
Puss och godnatt <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0