Running

Idag har jag hängt lite med lotta. Vi gjorde inte så mycket förutom att laga mat och så.
 
Sen har jag varit ute och gått en lång kvällspromenad. Så himla härligt väder det var nu ikväll. Hittade även ÄNTLIGEN ett spår jag kan börja springa i. Har saknat det så mycket. Ungefär 15 min gångväg dit men det är det värt ! Ska bli så himla skönt att börja springa där. Som jag har letat.
 
Satte mig även i skogen uppe på en stenkulle och bara andades i solnedgången. Rensa tankarna och bara vara. Behövdes.
 
 
När jag kom hem gjorde Johannes en smoothie till mig. Kylig,kall smoothie efter en svettig runda. Hur najs?
 
Vi har börjat göra lite olika smoothies till kvällsmat och håller fortfarande på att testar oss fram. Vi har gjort många supergoda. Idag var det galia melon och mango med vaniljprotein och mjölk. MUMS.
 
NU har Johannes krypit ner under täcket för att kolla lite serier och strax sova. Jag funderar på att sitta uppe en stund till och sedan joina honom.
 
Puss och godnatt <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0