Lunch

Sitter just nu och äter lunch. Johannes väckte mig med massor av pussar imorse vid halv nio, då gick han till jobbet och jag gick upp för att vänta in en kille som kom och plugga igen våran gas. Vi ska nämligen få våran nya spis/ugn idag och den har ej gas så nu är den borttagen !
 
Ska bli skönt att kunna använda ugn nu. Längtar så mycket efter det, att få baka osv :) Men eftersom våran gamla spis och ugn e borta nu och det nya inte kommer fören om en stund så fick det bli tonfisk,keso och sallad till lunch. Hade ju liksom inget att göra mat på hehe
 
 
Den här bilden funderar jag på att ta med till någon som kan fixa den till ett stortfoto och sätta i ram. Jag må ha ett fånigt leende på bilden och så ser de ut som johannes har lugg hahah men jag gillar den ändå. Vi nästan smyg håller varandra i handen. Min kärlek. Mina älskade älskade vän och kärlek.
 
Näää dags att äta upp lunchen. Vid fem ska jag och astrid iväg på förarutbildning och sen ska jag ut på vägarna och tuta och köra. Det kommer nog bli superbra. 
 
Sedan funderar jag på en sen kvällspromenad runt årstaviken ikväll för att sova bättre och få frisk luft. Imorgon väntar ett spännande möte klockan 9 !
 
Puss <3
 
// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0