Hej Norrland!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men det har varit typ 10 dagars konstant jobb så jag har faktiskt inte hunnit. Har bockat att en del feta pass och i tisdags vart det nästan 14 timmar jobb med KAOS. Men de e bara kul.
 
Var helt galet trött så deckade på två röda efter de men jag såg lite av Rolling stones konserten innan jag gick hem och det va ju grymt !
 
Men nu ni så är jag ledig. Igår jobbade jag bara till 12 och sedan var jag och fixade fransarna och efter det hade jag synundersökning och det visade sig var brytningsfel jag hade och lite andra konstiga saker. Men tydligen finns inga linser för de så jag ska nu gå och handla mig ett par glasögon. Mina läsglasögon funkar ej längre !
 
Nu ska jag strax bli upphämtad av Astrid så ska vi och Jenny börja styra bilen mot Norrland. Johannes åker med hans pappa och bror och några till lite senare men vi behöver paus för lunch och att sträcka på oss så vi åker tidigare.
 
Vi ska bo på hotell två nätter där för imorgon är det begravning för Johannes farfar:(
 
Vi kommer hem på lördag igen och då blir det att packa om inför att jag och Johannes åker till Barcelona på måndag. Ska bli så underbart med lite värme och sol igen.
 
 
 
Nu ska jag packa det sista och sedan åker vi.
 
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0