Hands in the air

I måndags tills tisdags så sov jag och Åsa hos Lotta. Vi kollade på film och åkte och nattbadade med Petter och Oskar, eller okej jag var den enda som faktiskt badade de andra kollade på. Galet kallt var det men så skönt efteråt!
 
Igår så åkte jag efter att ha ätit frukost med tjejerna för att fixa ett ärende som Astrid fixade och sedan körde hon mig till skarpnäck där jag fixade mina fransar. Alltsååå åhhhhhhhh. Underbart är de !
 
Sedan åkte jag hem och lagade mat och på kvällen så åkte jag,Johannes,Lina och hennes James till Heron city för att möta Petter,Åsa,Bella,Lotta,Oskar och David. Vi bowlade och drack pepsi och bara hade det kul helt enkelt.
 
 
Såhär såg jag ut när jag vaknade !
 
 
 
Älskar mina fransar.
 
Nu sitter jag och äter frukost, sov ganska länge inser jag nu men whateverrrrr.  Sedan ska jag duscha och fixa lite ärenden på stan. Ska nog ta mig en pw också.
 
Ikväll ska jag sova hos lotta och imorgon tar min lillasyster Emma studenten och så väntas jobb på kvällen. Helgen har bra planer då det på fredag blir grillning och volleyboll och på lördag ska jag springa Color me rad och på kvällen ska vi hänga hos Lina !! På söndag är det jobb igen men det är bara kul så spelar ingen roll :)
 
 
Nu ska jag äta upp frullen och ta tag i mig själv. Önskar det kunde bli bra väder igen!!!
 
Pussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0