I remember dreaming about the things I do right now

för några dagar sedan så sprang jag och mamma colour me rad. De va galet kul faktiskt( fast även fast det bara var 5 km så var banan riktigt jobbig. De va en fruktansvärd bana enligt mig haha) men de gick bra och knät höll !
 
Det va fest med med färg kan man säga och jag rekommenderar alla att springa de någon gång i livet.
 
 
På kvällen hängde jag med bra vänner och vi drog ut på sommar.
 
 
När jag och lotta kom hem till mig på natten så hade johannes köpt blommor till mig <3
 
 
I måndags fyllde Frida år så vi hade picknick i en park vid årstaviken. Jag hade fixat mat och massa gott att äta så satt vi där och snackade och så kom vi på att vi skulle ta en spontan roadtrip ner till Lottas stuga redan dagen efter. Så vi gick hem till mig och packade och åkte sedan hem till lotta där vi bytte om och tog en promenad till hökan där vi badade.
 
 
Dagen efter så drog vi alltså iväg på en ROADTRIP hhaha och såhär såg våra dagar ut :
 
 
Så himla gött att bara dra iväg med dessa två. Vi är helt sjuka. på riktigt men jag älskar de. Vi har ipricip bara slappat och ätit samt gått runt nakna hela tiden då vi varit ensamma på ön hela tiden. Vi har inga hämningar vilket är najs ! ;)
 
Men hörrni, hemma igen och vet ej vad jag ska göra. Skulle kunna döda för att gå på summerburst men de e väll lite försent nu kanske !
 
Aja hoppas alla får en bra fredag. PUSSSSSSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0