Miley cyrus

Vilken härlig långhelg jag har haft !!!
 
I torsdags kom lotta och frida hem till mig. Jag hade skickat ut johannes till hans föräldrar så vi kunde ha en riktig tjejhelg och det vart så mysigt och kul !
Vi började med att göra middag som blev kyckling med pasta och pesto och sedan chillade vi hela kvällen, bakade kladdkaka och kollade på film.
 
 
 
När vi vaknade på fredagen så var klockan redan halv 1 när vi åt frukost !!!!!!!! Alltså kommer inte ihåg sist det hände. Men vi åt frulle och efter det började vi fixa oss då alla skulle duscha och ha sig vilket tar en evighet och en kvart när det är tre tjejer som ska göra det. När vi var färdig fixade så gjorde vi tacos middag och korkade upp vinet.
 
 
Sedan gick vi iväg till globen. Så skönt att vi kunde gå i 4 min liksom och sen vara framme. Vi satte oss på en bar utanför globen och drack cider för det var MEGA kö när vi kom men när vi druckit upp så var den borta så då var det bara att gå in !
 
 
Medan förbandet spelade så hängde vi i baren eftersom att vi hade ståplats och då finns ju en bar till det. Vi drack vin och taggade! Sedan började en grym konsert med att hon glider ner ut på sin egen tunga. Miley var grym, helt jävla grym !!!!
 
 
Och helt plötsligt från ingenstans dök hon upp bredvid oss precis där vi stod. Liksom i mitten av globen och körde lite låtar med detta bandet. Det blev ett jävla tryck bakifrån när man helt plötsligt stod längst fram !!!
 
 
Ursäkta kvaliten på bilderna men det är min mobil kamera så det får duga ! Sedan var hon iaf tillbaka på stora scenen "
 
 
Tog så himla mycket bilder och filmade en hel del så min mobil gick från 100% till 0% = död. Lyckades ta några få bilder sedan när vi drog vidare till olearys !
 
 
Efter dessa bilder har jag alltså no more. Tur var väll kanske de! Vi hängde på Olearys, träffade lite gamla vänner där och drog lite spontan nattbowling som Olearys under tele 2 arena ( stockholm 12 ni vet? ) har och det var grymt kul. Det blev mera cider och massor av skratt innan vi mötte upp lina och hennes James + vänner på solidaritet som även det har öppnats i stockholm 12 området ( ahhh bästa området ) Det var nästan tomt där så vi dansade som galningar med nyfunna vänner, drack cider och cola haha och bara hade det galet !
 
Kvällen slutade inte där utan vi hamnade i en taxi med ett gäng nya vänner och hamnade på efterfläsk i skogås.
 
Vi var hemma hos mig i sängen igen klockan 6 på morgonen. Hahhah jorå iam still going strong....
 
Kvällen var helt sjuk. Efter Miley kände jag mig sådär typ galet glad men illa till mods ni vet? Typ som att jag är så liten på jorden, bor i min lägenhet i lilla sverige och hon är liskom en vanlig människa, ett år äldre en mig och har gjort så sjukt mycket???!?!?!? Hahhaha jag blir alltid lite kluven efter konserter...
 
Men resten av kvällen var ju det glömt och allt spårade hela natten. Kul kväll med mina tjejer. Tänk att det alltid händer så sjuka saker med dessa brudar!! Jag älskar dom.
 
Igår var det bakisläge i soffan exakt hela dagen.
 
 
Och idag har vi varit och storhandlat och ätit lunch precis. Nu är Johannes och golfar och jag ska strax byta om till jobbkläder då det är jobbsöndag idag. Ska jobba kväll och är redan galet seg, men men !
 
 
Tack mina finaste bästaste Lotta och Frida för den grymma 21 års presenten!!!
 
Nä nu hörrni, tagga JOBB
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0