Freeeeeedag

Skönt med helg nu !
 
Idag skulle jag och johannes upp samma tid för ovanligeheten så de var ju mysigt att äta frukost tillsammans. Annars så har jag efter jobbet plockat undan tvätt och disk och sedan duschat och ätit middag. Så himla fancy fredagsmiddag- Falukorv
 
 
Orkade verkligen inte göra något annat för var så himla hungrig. Men det satt bra ändå !
 
Ikväll jobbar Johannes kväll så jag passar på att ha lite egenmys. Ansiktsmask och blogg liksom.
 
Imorgon ska jag ha fest här hemma. Både jag och Johannes. Han slutar dock 9 så anländer väll då. Mina närmsta vänner kommer samt hans vänner +flickvänner så det blir kul! Tackar mina riktiga vänner för att jag har dem.
 
 
Skönt att jag vet att jag fyller 21 på måndag, vissa i min ålder verkar ju tro att vi fortfarande går på dagis....
 
Nej hörrni. Det är fredag och ledighet. Nästa vecka ska jag skriva kontrakt på ännu ett nytt jobb. Jag ska börja jobba på globe arenas vilket betyder att jag nu även jobbar i globen,hovet och tele 2 arena! Sen blir det även serveringsjobb denna veckan hos Johannes på kvällen och så självklart på mitt älskade dagis i årsta samt att jag ju är lärare med lärarförmedlarna i grundskolan f-9. Till nästa helg är det även högskoleprovet som jag ska skriva i kärrtorpsgymnasiet och så herregud fyller jag ju år på måndag. Vilken vecka det blir!!! Det rullar bra tack!
 
Men nu ska jag andas helg. Lets dance och kanske något gott att äta på! Har förövrigt helt sinnesjuk träningsvärk i framsida lår och RUMPAN. Håller på att dö varje gång jag ska sätta mig ner, eller när jag ska gå efter att ha suttit stilla ett tag. Skönt att det tar när man tränar men fy fan, måste de göra så ont?
 
Ha en bra fredagskväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0