Ny vecka igen !

Så hade vi en ny vecka igen ! I helgen sov jag hos Lotta samt var på bio med Johannes. Mycket mysigt och skönt. Jobbade dock både lördag och söndag men vad gör väll de !
 
Igår när jag slutade jobbet så kom jag hem och då har johannes stått och gjort så mycket mat och lagt upp i matlådor. Fanns allt mellan makaroner och köttfärås, till renkött och ungspotatis, coscous och kyckling och ja allt !!! Så nu har jag mat för hela veckan ! Vilken man han är !
 
Efter att jag hade ätit ( slutade sju så blev ju liksom middag vid halv 8) så klippte jag Johannes och stack sedan ut och sprang. Blev även uppför hammarbybacken. Min favorit under sommarårstiden men ack så jobbigt de är...
 
 
Idag efter jobbet har jag inte hunnit mycket, lite mellis, sätta igång tvätt och för en stund sedan middag. Blev denna matlåda idag:
 
 
 
Just nu sitter jag och dunkar musik och äter jordnötssmör riskakor som uppladdning för kvällens bodypump. Dags att svettas halv 8 med andra ord. Känner sån skillnad nu när jag gått på detta regelbundet. Vad skönt det är och vad stark jag blir !
 
Sedan ska jag hem och duscha och äta kvällsmat och sen knoppa. Imorgon börjar jag 8 och sedan jobbar jag varje dag denna veckan utom torsdag och då även dubbelpass på onsdag. Behöver all energi jag kan få !
 
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0