Rainmaker

Hej hopp mitt i denna lediga måndag. Sovut imorse och gick sedan upp och åt en grapefrukt och drack en proteindrink och sedan vart det ut på en 35 minuters promenad i regnet( och värmen!!!) innan jag kom hem för att äta gröt med passionsfrukt och en riskaka med koktskinka till de blev det en kopp med te och riven ingefära. YUUUUM
 
I lördags så kom lotta hem till mig. Vi åt middag och sedan kom bella och så drog vi till kungsan för att gå på konserten. Den enda värda var ju steve de andra hade jag fan kunnat skippa faktiskt haha
 
Såhär såg det ut:
 
 
Det var endå en bra kväll! Somrig och sådär härlig ni vet när man känner sig oändlig på något konstigtvis.
 
Annars då?
 
Jo jag mår bra. Galet bra faktiskt. Åsa min älskade vän är hemma igen efter fööööööör många månader borta i Norge. Tyvärr bara hemma för 3 veckor men fyfan, BÄTTRE ÄN INGET!  Så glad att ha henne på hemmaplan igen och imorgon får vi äntligen träffas igen. Vi ska sova hos Lotta och äta gräddtårta med jordgubbar, fint väder ska det visst bli också så det blir nog endel solning på altanen också. UNDERBART
 
 
UNDERBARA BÄSTASTE ÅSIS, GENOM LIVET FÖRALLTID 
 
Just nu sitter jag mest och chillar. Känns rätt tråkigt at vädret är så dåligt, men det känns ändå okej eftersom att man vet att det ska bli fint på onsdag och en vecka framåt. Ska ju bli så underbart !
 
Nu ska jag väll strax äta lunch. Får se vad jag fixar ihop. En tvättmaskin är igång också och så har jag plockat undan lite så nu e jag helt ledig.
 
Ikväll blir det Bodypump. ÅHHH ska verkligen kötta galet idag och vara HEEEELT slut efteråt. Så himla skönt.
 
Puss och kram 
 


Kommentarer
Postat av: åsa

fyfan vad jag ælskar dig veronika!! saknar dig så himla mycket. har inte sett det hær inlægget førns nu!?!? blev superglad <333333

2014-06-20 @ 14:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0