Senaste

.....dagarna kommer nu i bilder:
 
Har hängt på Linas balkong och grillat
 
 
Har nattätit Mc-donalds vid vattnet med Åsa och skrattat tills vi inte kunde andas och pratat om djupa saker
 
 
Har sovit hos Åsa och ätit godfrukost ute i solen vid poolen
 
 
Har solat med Bella och Lotta i tanto med fruktsallad och ramlösa samt ätit lunch i solen och shoppat
 
 
Grillat med vänner
 
 
Jag har tränat både utomhus och på gymmet. Powerwalks, bodypump, sprungit milen, sprungit 5 km och kört intervaller.
 
 
Hörrni vad livet är skönt!! Önskar att jag kunde berätta för den 13,14,15,16,17,18 åriga veronika att jag i framtiden skulle få må så bra. Att allt löser sig ALLTID och att allt blir bättre med åren, för det blir det! Önskar jag kunde torka hennes tårar som alltid rann om nätterna och ge henne en fet kram och säga att du är stark och du kommer klara de och det kommer bli SÅ HIMLA BRA.
 
Jag har sådan fruktansvärd balans i mitt liv just nu. Kärlek i mängder av min fina kille, har verkligen det allra bästa vännerna( man förstår även med åren vilka som var riktiga vänner och vilka som visade sig vara fake) en fantastisk familj och en skön balans mellan spontanhäng och jobb. Jag äter allt jag vill, njuter av livets gosa och tränar och rör på mig. Åhh livet vad bra du är utan en massa tårar och ångest !
 
Nu ska jag faktsikt plocka fram lite fika. Har städat och varit ute på promand samt ätit lunch så nu blir det lite fika. Strax kommer Lotta hit och senare även Frida. Det blir TJEJHELG!!! Galet taggad och imorgon är det Miley Cyrus i globen !
 
 
Puss och kram godingar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0