You can break everything I am, Like I'm made of glass

Lördag idag och veckan börjar lida mot sitt slut. Känns som att jag ändå bara räknar ner så spelar faktiskt ingen roll. Det har varit skönt med en veckas ledighet men jag blir ju rastlös även fast jag hatar att jag blir de. Jag längtar till vardagen, till rutiner och allt som hör till.
 
Imorse vaknade jag vid halv tio efter en natt med jobbig mensvärk. Får såhär ibland att jag har mensvärk under hela perioden och vissa stunder värre en andra. Inatt var en sådan natt men jag har fått starka tabletter som hjälper redan efter 5 min så gick upp och tog en och fick sitta och andas djupt innan det försvann och då är de ju som att sväva på moln haha
 
Bra då fick ni ta del av de också då.......
 
Idag har jag annars bara ätit frulle och sedan varit på gymmet. Sprang en mil och vart helt galet svettig. Vart till och med röd i ansiktet och det blir jag aldrig !!!! Efter de blev det mage och stretch.
 
 
Min spotbh ska vara ljusgrön så ni fattar ju nivån!
 
Nu har jag bara ätit lunch och sedan degat på soffan framför en film. Så himla skönt. Vid sju kommer min Lillasyster Evelina hit så ska vi mysa medan min familj springer midnattsloppet. Minns förra året när jag sprang. Var ju så himla slut efter en nattvecka på jobbet ocg sedan från natt till dag jobb( typ 3 timmar sömn) till lördagen när vi skulle springa lördagkväll. Spydde ju två gånger längs vägen....
 
Iår skippar jag midnattsloppet. Mitt knä har ej jobbat så bra på senatse( gick över förväntan bra idag faktiskt) så vågar ej utmana ödet.
 
Men jag och Evelina ska väll gå och köpa lördagsgodis och sedan ska vi mysa framför sommarkrysset där min andra lillasyster Lovisa ska uppträda med sitt cheerleadinglag. Blir kul att se !
 
Nu ska jag bara ta det lungt innan hon kommer.
 
Puss och kram och ha en bra lördag allihopa <3
 


Kommentarer
Postat av: Isa Bylund

gah, en mil! :OO

2014-08-18 @ 10:40:51
URL: http://isabyl.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

trevlig vecka

2014-08-18 @ 10:58:32
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0