Madonna?

Hej alla glada människor =) Idag är det julafton och jag har redan öppnat paketen och ätit julmat så snart är det efterrätt =)

Och jag måste bara säga att man kan väl inte annat än att älska sin släkt?:O Herregud! Speciellt när man sitter där vid middagen och sjunger snappsvisor och farfar blir stupfull som vanligt xD Haha, hans engelska är inte den bästa, och ikväll var han på humör för att snacka engelska hela tiden :P Och jag vet inte hur många gånger han har sagt att jag ser ut exakt som madonna :P Och sen säger han alltid efter något i stil med: Can you singing darling? xD hahahahha :D Kan nog inte blir roligare :P Alla sitter vi och gravar åt honom xD

Menmen han är en man i sina gamla där så man ska ju inte trycka ned honom inte =) Men kul är det ial xD
Jusste någon som visste att bäveranuskörtel smakar mint? Ja... Det visste min bor ial -.- xD hahahahah:P

Okej det kankse märks att jag är på skratthumör, japp.... för det är jag... hmm... vad var det jag tänkte skriva?:O

Okej det är helt borta -.- aja skitsamma... Vi har i alla fall beställt tågbiljett till Göteborg på fredag och jag längtar ihjäl mig samtidigt som jag är sjukt nervös :O Men morfar har i alla fall gett mig sin välsignelse xD hahahah. Fråga mig inte varför... Men jusste stor del av middagen gick åt att prata om mig och niklas också och ja, alla satt och snacka om att vi ska dela säng, men vi får INTE ligga med varandra xD hahah dem är söta dem =)

jahapp... Vad ska jag prata om nu då?:O ehm... ja lovet är skitskönt och jag är upp till 6 på morgonen varje dag typ, fast det gör mig ju aningen trött dagen efter... Eller ja det blir ju samma dag... Aja skitsamma xD Och vad ska man göra när man får höra Niklas underbara röst om man håller sig vaken?:O (A) Jo man håller sig vaken så länge man kan, och det är så länge att jag håller på och somna varannan sekund och Niklas är orolig att jag ska somna så att jag glömmer lägga på så att det blir jättedyrt... SÖTNOS säger jag bara <3

Jahapp nehepp... Imorgon blir det spa dag och på fredag åker jag till Niklas :D:D:D <3
ÄLSKA JULLOV OCH ÄLSKA KÄRLEKEN! (A) <3

Ja, lite utbrott får man... men men nu ska jag ner och käka det som farfar älskar mest i hela världen, vilket man aldrig går miste om på släktträffar: GLASS :D

Jahapp självklart m¨åste jag ju lägga ut en bild också hm.... Madonna bild kanske skulle passa bra? =)

Ja nu säger vi att jag ska ta den här madonna grejen som en komplimang och inte tänka på att hon är över 50år... -.- xD

Godnatt på er och hoppas ni haft en lika härlig jul som jag!

puss puss /Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0