50-tals festen!

Fredagen vart rolig. Vi var några stycken från gammla klassen som samlades och hade det gött :) Vi var hos mig en stund och sedan gick vi ut en sväng.Sen var vi hos mig igen och kollade gammla bilder =) Saknar alla så mycket !!
haha jag var välldigt fin i håret den dagen med en ros och allt! varning för smutsig spegel/fjortis bild mohahah men jag vill bara visa ;D


Sen igår så serverade ju jag,frida och måns som sagt på sabinas och olivias 18 års fest. Temat var 50-tal :)

Vi vra dock inte 50-tals klädda eftersom vi skulle servera. Så vi var svarta och vita :P

Sabina var smexy !

Olivia med !

Käk som vi skulle servera :)



Sen var det lite tårta ;)

:)


Typ hälften av alla bilder har jag lyckats ta utan blixt så jag har fått förljusa dom, ser lite sådär halv roligt ut :P klockren bild på olivia, sååå snygg !

Fina frida :)

Jag måste alltid göra så fiina miner på alla bilder !!:O

hahahaha



Idag så e det LOTTAS dag !!!!
Grattis pussgurka på din 16-årsdag <3



Snart måste jag få tag i Frida. KL 2 ska vi hem till lotta på kalas :)

Ha en bra dag<3

// Någonting Veran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0