how to break up a cat-fight

Hejsan galochans :D

har inte skrivit på nästan hel sportlovet tror jag :O men har väl haft annat för mej ;)

idag harjag inte gjort så mkt speciellt. jag o ellen va ute en tag på tomten i de soliga  vädret, drack apelsinjuice o käka semla ;) vilken kombination! hahah. sen gick jag, malin o ellen till våra kusiner för att kolla in deras nygjorda rum :P haha blev också glassätande och så spelade vi figurix x) haha jobbigt o stressande spel ;)

såg att veronika hade gjort några tester, så jag tog mej också tid att göra dom ;)

hahah jag fick samam vuxenpoäng som henne, alltså att jag måste växa upp xD hahaha


och på testet på hur många barn jag ska ha så fick jag 1.7 barn, haha känns ganska lagom :);)


nu funkar inte grejen där vi har bilder så ni får klara er utan. jag ahr alltid så tråkiga inlägg nu mer xD hahahah menmen.. ja ja får bättra mej men orkar itne nu...


byebye / frida'



Kommentarer
Postat av: Lotta

how to break up a cat-fight x) haha det blir bara bättre och bättre (Y)

2009-02-27 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0