1:a advent

Heej :)

Nu var de evigheter sen jag skrev , men de e för att jag varit så fullbokad !;) I torsdags slutade jag elva så då drog jag och lina hem till hennes mamma och käkade och satt och snacka :) Sedan rörde vi på våra feta arslen tillbaka till skolan och gymmade ! Vi körde ett riktigt hårt pass så de känndes super efter. Vi var inte själva först men vi blev de välldigt snabbt, vilket var skönt. Vi drog av oss tröjorna och båda körde bara i rosa sportbhar ! ni skulle ha sätt haha vi e inte normala! Ena väggen på gymmet består av speglar vilket resulterad ui att vi körde massa snygga danser där framför, omg haha. Sedan efter de kunnde vi röra våra så icke feta rumpor hem till linas pappa. Där bjöds de på kött, potatiskrocketter och bearnaisesås, mumma! Sedan vart de lite plugg och sedan lanade vi kanal 4 ;) Först halv 8 var de halv 8 hos mig, efter de var de mammmas pojkar och efter de glee :D Vi somnade vid 11 tror jag och jag måste säga att lina har världens skönaste säng hemma hos hennes pappa. En mjuk stor dubbelsäng !avis as hell höhö

Bearnaisesås


haha asså jag e så kul ibland shiiiiiiiiiiiiit

Så i fredags så hade vi engelska redovisning, var jätte nervös men hon sa att jag hade bra uttal och att de vara bra att jag nästan kunnde mitt utan till så jag kunnde kolla ut mot folket ;) Hoppas på ett VG :)

Vi slutade iaf 3 och när jag kom hemvar jag död :( Tog en powernap mellan 7 och 8 på kvällen. Sedan låg jag hemma hos mamma hela kvällen.

Så igår åkte jag med till tippen när ett flak av grejer skulle kastas eftersom de inte ska med i flytten. Och där efter packade jag lite grejer. Nu har vi ibnget matbord kvar i våran lägenhet utan bara miljoner med kartonger ! och sedan på kvällen var jag hemma hos anton med honom frida och snällman. Vi spela tv spel och spelade in massa ljud klipp som vi gjorde om till chipmunks :D wiho hahah

Idag kommer de en tant och kollar på mammas och deras lägenhet, våran e redan tagen.

Idag är de också första advent, vilket betyder att ett ljus är tänt myyys

Nu har jag precis tagit ett bad och funderar på att packa lite till och sedan ta en promenad. Ikväll behövs de pluggas !

Evelina när hon vandrade runt i mina klackskor här om dagen :P


Ha de bra <3'

// Söndags veronika


Kommentarer
Postat av: lotta

nu har vi inte träffats på jättelänge ju!:( vi kanske kan ses någon dag efter skolan?<3 Oh justja jag har fortfarande mina glasögon hemma hos dig så jag måste hämta dom också;)

2009-11-29 @ 18:10:09
URL: http://lottafredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0