god makes mistakes

God kväll, god kväll!

Nu är de tre proven den här veckan avklarade och det kändes ganska bra på alla! :)

Från och med idag så är de fullsmäckat på schemat. Imorgon är det nattinnebandy på vackstanäs, jag ska dock inte vara med. Men vi är ganska många som ska vara där och kolla och heja på dom andra lagen! Så jag och Cecilia har laddat upp med massor av godis och julmust! Men iallafall så ska vi sova kvar på skolan, men det lär ju inte bli så värst myckat sova! Vilket betyder att jag kommer vara DÖD på fredagen, som tur är behöver vi bara ha en lektion istället för tre. Alltså sluta vid tio istället för två :) Men senare på fredagen närmare bestämt klockan fem ska jag iväg på fotbollscup i upplands väsby! Där har vi tre matcher och den senaste är vid elva, och då kommer jag inte vara hemma förns vid ungefär två på natten!!! Jag kommer somna på plan! :O hahaha, de kan bli intressant :D hahha. Sen ska vi antagligen tillbaka dit på söndagen och spela fler matcher. Ingen vila den här helgen kan jag ju konstatera iallafall! Kanske borde sova nu då, så jag får sova inatt iaf :)

Jag ska ta me kameran på nattinnebandyn så ska jag ta kort på alla roliga som har klätt ut sig :D

Men jaja that's it, de blir nog bra, sova får man göra nån annan gång! :)


En korv med bröd och en french hotdog :)

Godnatt och sov så gott :) /frida'



Kommentarer
Postat av: lotta

varför skulle inte du vara med?

2009-11-26 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0