Love is in the air

Åhhh vad jag redan saknar jönköping! Alla människor e så underbara. Sätta sig vid en mack och käka chips, få vara med på en svensexa,äta god mat, duscha med kläderna på,dansa med massa randoms, göra saker man aldrig kommer göra igen, staden åhåhåhå hahaha nördigt men shiit va kul vi haft !

Så fort jag får chansen ska jag flytta till jönköping thats it. Det är verkligen den finaste staden jag vart i.Åhhhh

Jag bjuder på en kvällens Klädsel:




Nu tror jag att det nalkas nybakat snart. Fika lite till morsdag, och tänk idag har jag namsdag också !!! Ha en mysig kväll :)

Puss<3

// Veronika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0