Happy ending

Igår var de friluftsdag och de var bara jag där. Hela klassen drog en skolk, inte så konstigt kanske eftersom man inte fick betyg och så men jag var där iaf. Ibland frågar jag mig varför? men någonting inom mig vill, jag vill prestera på topp jag måste bara göra allting !hehe lite knasigt de där. Jag dansade iaf och sen var de origentering. Idag har jag träningsvärk från styrkan på dansen !

Idag började jag 12 och slutade 3. Rullade korkskruvs permanent och den vart bra. Dem ska använda den och visa upp den nästa tisdag när de är reklamering av oss på frisörprogrammet, så de var ju kul :)Dock  är jag inte där då eftersom jag sitter på ett plan till ett varmare place på söndag natt, åhhhhhhhh

Efter skolan har jag mest tagit de lungt, ätit pommes och tagit en uppfriskande promenad, härligt :D

Snart ska jag kolla på idol och sen lägga mig och läsa på en grymt tråkig bok som måste läsas till svenskan.what to do ;)



Hela familjen Lannerbäck-Sund

Nu ska jag gittaaa, byeee

Puss <3

// Veronika


Kommentarer
Postat av: jared

gaalet fin bild!

2010-09-30 @ 16:58:26
URL: http://lottafredrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0