Jag har funnit min lycka nu i att förstå att allt blir vad man gör de till

Igår åkte jag hem till rebecca och sydde i hennes hår och svulla ostbågar. På kvällen blev de middag hemma hos lotta med efterätt och hela kittet, mysigt.

Efter middagen drog vi hem till reban igen för att chilla innan vi drog till jesper med massa folk. Dissade dem när dem drog ut på krogen och drog istället med lotta och frida till nån sebastian och sen vandrade vi vidare i natten innan jag och lotta cyklade hem i spöregnet, dyngsura och med vit/ genomskinlig skjorta och frusna ben. Hemma hos henne blev de sedan varm choklad under täcken, med prat och high school musical skivan på. Lotta <3

När jag kom hem idag så chillaxade jag till jag och plinan drog en promenad och sedan blev de jättegod lunch hemma.

Nu har vi precis ätit middag och innan de var vi iväg och kvällsbada. Kyligt till en början ( HAHA) men sedan gick de att vara i hur länge som hällst !SKÖNT



HAHAHAH




Ikväll ska jag ta de lungt. Kanske mysa framför någon film eller bara sitta hemma och chattra med härliga människor. Lördagsmys helt enkelt !

Puss <3

// Veronika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Veronika

Veronika heter jag och är 21 år. Följ min vardag som jag lever med min fästman i våran lägenhet i Stockholm. Jag bloggar om allt som faller mig in. Hoppas ni kommer trivas <3




RSS 2.0